Bu videoda, dünyanın en büyük şirketlerinden ikisinin yaşadığı krizleri mercek altına alıyor ve bu olaylardan kendi hayatımız için nasıl güçlü dersler çıkarabileceğimizi keşfediyoruz. Ünlü yönetim uzmanı Jim Collins, “vizyoner şirketleri” diğerlerinden ayıran şeyin kârdan çok daha fazlası olduğunu söyler: bir çekirdek ideoloji. Yani, “Biz kimiz?” ve “Amacımız ne?” sorularına verdikleri sarsılmaz cevaplar. Bu videoda neler bulacaksınız?
- Johnson & Johnson Vakası: Milyonlarca dolarlık zarara rağmen insan hayatını seçerek tarihe geçen Tylenol krizini ve bu kararın arkasındaki güçlü ideolojiyi inceliyoruz.
- Volkswagen Skandalı: “Çevreye saygı” derken milyonlarca aracıyla doğayı kasten kirleten bir devin, kendi değerlerini nasıl ihlal ettiğini ve bunun sonuçlarını ele alıyoruz.
- Peki ya Biz? Bu iki zıt örneği, kendi hayatlarımıza bir ayna gibi tutuyoruz. Bizim “çekirdek ideolojimiz” nedir? Zor bir seçimle karşılaştığımızda, ilan ettiğimiz değerlere ne pahasına olursa olsun sadık kalabiliyor muyuz?
Eğer siz de daha anlamlı, tutarlı ve “büyük” bir hayat yaşamanın sırlarını merak ediyorsanız, bu video tam size göre. Gelin, ilham verici ve bir o kadar da düşündürücü bu yolculuğa birlikte çıkalım. İyi seyirler!